Jak zabít školu knihou: část 1

Zdraví vás Ella!
Škola už je skoro za dveřmi, tak jsem si řekla: Proč neudělat článek o knihách se školní tématikou? Originální? Nevím, ale možná si nějakou vyberete a čas strávený v lavici bude snesitelnější. Já osobně mám knihy o školácích ráda. Je pravda, že to je otřepané téma, ale s dobrým příběhem se můžete dost nasmát a pobavit. Pojďme zabít školu knihou! Příště vás čeká další porce knih...

Tajný deník Adriana Molea


Klasika. Kniha, u které se budete válet smíchy. Sice jsem ji nečetla, ale pokud je aspoň z poloviny tak dobrá jako audiokniha namluvená Vojtou Kotkem, kterou jsem kdysi poslouchala, tak vážně stojí za to!


TIP: Losing It


Učitel. Žačka. A jedna další romantika. Knížka, ale mile překvapí svým humorem. Je tam tolik trapných/vtipných situací, že se budete divit. Na YA romantiku dost nezvyklé, ale potěší. Dokonce jsem se rozesmála tak, že jsem nemohla přestat. Rozhodně doporučuji ;) 


Fangirl


Příběh o introvertní vysokoškolačce s vášní pro fanfiction. Pokud tento žánr milujete, budete potěšeni. A pokud moc ne... Tak tam na vás bude AŽ MOC FANFICTION. Recenze na tuto knihu jsou smíšené, takže si budete muset udělat názor sami. 


Hledání Aljašky, Papírová města


Asi bych se měla stydět, že jsem je zatím tak úplně nestihla dočíst. Jsou to knížky od GREENA, takže pokud jste je nečetli/nedočetli (jako já...), tak to napravte ;) 


Překroč svůj stín


Populární holka s částečnou ztrátou paměti a ne tak špatný outsider. Tuhle knížku jsem stihla zhltnout za jeden den. No tak, kdo nemiluje bad boye? 


TIP: Život jedna báseň


Kniha mojí oblíbené spisovatelky a podle mě i královny dívčích YA romantik, Colleen Hooverové. Budu se snažit říct co nejméně spoilerů: zakázaná láska, škola, slam - básně.


TIP: Všem klukům, které jsem milovala


Odeslané milostné dopisy a jedna ne/šťastně zamilovaná holka. Tenhle román se příjemně čte a je to ideální oddechovka. Nic náročného a zároveň dost čtivého. Ideální pro poslední vyučovací hodiny ;)

Kterou knihou plánujete zabít školu? 

SHARE

Unknown

Zdraví Vás Ella! Vášnivá čtenářka a malířka. Milovnice horké čokolády a nekonečných seriálů...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 komentářů:

„Květiny a knihy jsou pro mnoho lidí právě tak nezbytné jako denní chléb.“
- Honoré De Balzac

Ella xo. Používá technologii služby Blogger.