O mně




         Bylo nebylo. 

V Ostravě žila jedna zrzavá dívka, která se na svět dívala kouzelnými brýlemi.

Ráda malovala obrazy, fotografovala svět 
a poslouchala hudbu. Ze všeho nejradši, ale měla čtení knih. Její otec vždycky říkával, že je snazší ji šatit, než kupovat knížky (to je pravda ;)  ). 

Někdy byla schopná celé hodiny zírat na písmenka 
a ztratit se ve světě knižní fantasie. Když nějakou knížku milovala, nedala ji ani na vteřinku z ruky. Jenže knížky na poličkách se nahromadili tak, že už je nebylo kam dávat. A tak si ta zrzavá dívka řekla, že by se jí hodil knižní blog....   

Hej hej! Tady Ella ;)                                                  
 >> Zrzavá dívka s velkými červenými brýlemi   
                 
Tady je pár faktů o mně:
  1) Mám činčilu (to je něco mezi králíkem, veverkou a myší) a on se jmenuje Enter (ano, jako ENTER)
     2) Tak trochu jsem závislá na horké čokoládě (a kdo ne... ;)  )
     3) Z knížek si pomalu stavím pyramidy na stole
     4) Když maluji, tak jsem špinavá od hlavy až k patě (jako pravá umělkyně...)
     5) Moje oblíbená barva je modrá (jako moře)
     6) Mám ráda staré filmy (ano, ty černobílé... AUDREY HEPBURN ♥ )
     7) Vysněné místo? PAŘÍŽ!!! (jednou tam pojedu!)
     8) Někdy si z ničeho nic začnu zpívat vánoční koledy (a to i v létě)
     9) Můj mladší bratr vezme do ruky knihu, jen pod hrozbou smrti ;)
   10) Kamarádi mi říkají Ella, Elizabeth, Eleanor, Eli... 

Jak řekla Marilyn Monroe: 
Nedokonalost je krásou, šílenství je genialitou a je lepší být dokonale směšný než absolutně nudný.


SHARE

Unknown

Zdraví Vás Ella! Vášnivá čtenářka a malířka. Milovnice horké čokolády a nekonečných seriálů...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

4 komentářů:

  1. Ten začátek je fakt hezky napsaný :) Já nejsem závislá na čokoládě, ale na kafi. Závislá na čokoládě jsem byla jen jednou - v období, kdy jsem si dávala měsíc bez kávy :D Pyramidy na stole mě docela pobavily :D A vánoční koledy... jsme na tom stejně :) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Brzy budou Vánoce tak to s těmi koledami už nebude tak divné ;)

      Vymazat
  2. Ja som zavisla na bielej cokolade, stare filmy milujem a Audrey najviac na svete. A Pariz - ako povedala Audrey - Paris is allways good idea :-) A rysave vlasy zavidim!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Audrey je nej ;) Bílou čokoládu moc ráda nemám, ale normální bych mohla jíst pořád :D

      Vymazat

„Květiny a knihy jsou pro mnoho lidí právě tak nezbytné jako denní chléb.“
- Honoré De Balzac

Ella xo. Používá technologii služby Blogger.